Wednesday 30 January 2013

Kemengarutan.

Waa izinkan saya mengarut di dalam post kali ini :)
Kemengarutan bunyi seperti margarate, margarate tu apa ? margarate tu nama mat saleh kan ? kan kan mcmmne eja dia pun aku tak tahu lah, HAHAHA = =' 
Nak tahu, softlan tu kurang wangi daripada downy, nama downy mcam brownie, brownie tu sedap gila kot. Aku pena makan sekali je kot, hmm. Dulu bfore ak masuk samura, ak tak kisah sngat pasal softener, tapi sejak dah basuh baju sndiri, ak asyik tfiikir pasal softener je, ak suka downy warna merah, passion tu. sebab dy wangi tapi tkd lah wangi sangat. Haha dsebabkan itu lah, ak tak risau kalau nak repeat guna baju sek 2 hari. hihi, sebab downy wangii~ DOWNY ADA PERFUME MICRO CAPSULES woo, dngar mcam hebat je haha. = =
Dulu ak rasa siapa yang minum susu dutchlady time prep atau kelas, orang ni msti dalam keadaan tkd masalah, sebab aku jeles tngok dorang minum susu tu :( tapi ak tak suka minum air orang. haha amende je ak ni.
Perempuan selalunya rasa bangga bila dah boleh memasak, hek eleh, hak alah, poyo je. HAHAHA, tapi aku pun sama je, aku rasa macam ak dah layak kahwin, ini lag tak boleh blah. -..-
Aku jenis yang cepat bbangga atas ap ap skill yang baru ak tahu, contohnya skrang ni ak dah pndai panaskan lauk, hoho. tapi bajet mcam dah power masak trus. HAHHAHA. ibu aku kan bkerja, so malamnya kitorang akan masak untuk lauk esok hari, dan mnjadi tanggungjawab aku untuk mmanaskan lauk. Hihi, ingat senang ke ? 
Kucing aku dah jumpa suami dia, aku namakan suami dia bugsy, sebab mata dia mcam bugsy, hahhaa. Tapi sejak dua menjak ni, suami dia tinggalkan dia, kesian dia :'(. Dah tu, asyik nak meawww je, bukan nak layan aku :'( sampai hati~ kenapa ek ?
Babaii <3 salam. hee 


No comments:

Post a Comment