Monday 21 January 2013

Indah 1.

Assalamualaikummmmmm :D

Hari ni aku tkd buat ap kat rumah. Disebabkan terlalu bosan, aku pun mengambil keputusan untuk menengok nengok gambar lama, hahaa. Ceritanya bermula di sini ;

Sepanjang hidup, aku paling suka waktu aku form3, tak tahu la kenapa, mungkin sebab ad lagu TaylorSwift, fifteen time tu, ataupun sebab aku dapat straight A'sssss, ataupun sebab aku jumpa  Sahabat yang superrr awesome hahaha. So, sbenanya gua  nak crita pasal PascaPMR, selepas berjaya menduduki peperiksaan PMR tu, kitorang pun decide nak pergi Desaruuuuu.

Ye Desaruu, agak menyedihkan pada mulanya. Kitorang punya pmohonan nak ke situ tak diluluskan oleh pihak sekolah sebab nggak ada cikgu yg nak mengiringi kami. Sedihh :(
Tapi tapi tapi, alhamdulillah ayah hanafi, nak tolong kitorang, YAYYYYY ! haha = =


Pada 8 Nov 2010, kitorang pun bertolakk ke Desaruu, aku tak ingat lah ap nama resort dia, tpi mmang best lah. Tapi, kitorang tak boleh mandi laut, tapi tkplah, haha


                   Soooo here we are ! HOHO, gua dah pandai msukkan gambar wooo :O Nextttt ;


                               Hihi, tengok muka kawan kita tu, excited bebeno. Nexttttt hahaha ;


Okay ni lah resortnyaaaaa, waktu 1st 1st smpai kitorang dah tak sabar nak berendammm dalam itu kolam, hoho tapi gua tak dapat join atas sebab sebab tertentu :(


                      Hahaha muka aku time form3, sucii gila dongg :3 Dan agak selekeh heheeee.








 1 2 3, Gedebusshhhh hahaha, bestnya dorang mandi, setelah agak lama bermain di dalam air, kitorang pun makan la makanan kitorang sendiri, sebab malam baru ad makanan hahaha. Lapauuu weh, aku yang tngok ni pun boleh laparrr haha. Korang perasan tak, lepas kita mandi laut ke kolam ke atau ap2 lah mesti kita lapar gila kan = = kenapa ek ek ? So malammnyaa kitorang pun makan lah ;O LAPAR.


Heheee, hohoooo, hahahaaaa, hihihiii, kekekehh, fefefehh -..- Selepas makan kitorang ad buat mcam Api lahh, kat tepi laut, romantic gituu hahaha. Lepastu kitorang main kotak beracun dengan soalan sensasi yang dibuat oleh kami ;) Aku punya lah cemas weh time dapat kotak tu, takut gila sebab dah soalan tu gempak sangat. HAHAHA sengal je = = nasib baik aku btindak pantas, kotak tu sampai je kat aku, aku terus pass cepat cepat, agak menjengkelkan rupa aku time tu hahaha.


Lepastu, kitorang pun balik la ke bilik masing masing, tapi gua and the gang  gossip gossip sekejapp haha.
Rinduuuuuuuu :'3 Keesokan harinyaaaaa, kitorang dah nak balik dah, sekejap gila, haha tapi sumpahh best, kalaulah boleh diulang masa tu, kalaulah ~



                                              Hehehe, Hanis hanis hanis hanisssssssssss.

                                      
                                              Kawe guaa, comelnya comelnya :* haha.


                                                      Mirza Fitrah wiwittttt <3 kekeke.


                                                      Hisyam, Eqhwanggg, Suhailaa


But before balik, kitorang buat tukar tukar hadiah, macam biaselahh, aku tak ingat lah aku bgi siapa dan ap benda yang aku bagi = = tapi yg pnting aku dapat burung yang kalau kita tepuk tu dia pun bbunyi,
*CLAPCLAP, CHIPCHIP begini hoho. Kucing aku lah yang paling excited dapat bnda tu, hahaha, sepupu aku pun excited, senang crita kitorang semua excited, tapi kadang kadang seram gak ah kalau dia bbunyi ttibaa. Hihihiiii. Terima kasih ayah hanafi, Encik Ayub sebab merealisasikan impian kami !


                            Okay sampai di sini sahaja, aku rindu gila kawan kawan aku. Muahh :*
                                                                           Salam :)

No comments:

Post a Comment