Friday 18 January 2013

Minda.


Di sini ada beberapa perkara yang sering berlegar legar di ruang minda ;

  • Foetus kucing betina yang berada di antara foetus kucing jantan dalam rahim seekor kucing akan menjadi lebih agresif berbanding kucing kucing betina yang lain. 
  • Kenapa aku tak suka semut ?
  • Kenapa aku tak boleh kemas rumah kalau tak dngar lagu ?
  • Sebenarnya sehari tu bukan 24jam, tapi 23jam 56min 4saat. Sebab tu stiap 4 tahun kita ada Extraaa Day.      cooooooool !
  • Kenapa perempuan yg tak bertudung tu tak bertudung ?
  • Bila aku nak kahwin ? HAHAHAA tak menahaaannn -..-
  • Kenapa prmpuan skrang senang dpgang ?
  • Pernah tak rasa mcam sayang gila kat seseorang, dua orang, tiga orang blablabla sampai sanggup mati dsebabkan mereka, okay tu hebat. Tapi gua confirm beb kasih sayang Allah terhadap kita lagi hebat, HEBAT-EST !
  • Sebenarnya Allah telah menjadikan seseorang, dua orang, tiga orang blablabla dalam hidup kita tu sbgai penyebab kebahagiaan. Dapat tak ? Mungkin andalah penyebab kpd kebahagiaan org lain, so layan org baik baik :) hehe
  • When a couple is arguing over who loves who more, the one that gives up is the real winner. Comelkan kan kannnnn ? Sokojapp, Couple tu maksudnya DUA ORANG tak kisah le ngn ssiapa pun. Dengan nenek pungg boleh haha.
  • Sewaktu type HAHA HEHE HIHI dan sebagainya, sbenarnya ap functionnya ? spya nampak Meriah ke ap = = ? Haha pd pndapat aku, aku memang ketawa tpi dalam hati. HAHAAHAAAAA, okay merepek.
  • Kenapa time kecik kecik, kita suka main kat taman prmainan, ttpi bila dah besar kita tak berminat langsung ? Mana hilang perasaan tu, ada kene mngene dngan hormone ke ?
  • Kenapa TaylorSwift tu selalu breakup ? Adakah prngai dia yg pelik ?
  • Kenapa bnda yg jujur tu mnyakitkan, ada tak yg tak sakit punya version ? Haha -..-
  • Google earth view gives you the amazing chance to see amazing places all over the world, from the comfort of your own home. With this amazing privilege, what do most people look at? Their own house, their friends houses, and mostly places they have already been to! HAHAAHAAAA
  • Orang yg warnakan rambut tu sbenarnya boleh solat ke kalau yg halal punya dye ? 
  • Kenapaaaa mengapaaaaaaaa remaja skrang mcam tak ingat kat Nabi Muhammad SAW ? Sedangkan baginda punyalahhh sayang kat kita weh, Yes baginda sayangkan kita :( aku mngingatkan diri aku jugak stiap hari. InshaaAllah !
  • Bagi aku tkp tak pndai BI pungg, jangan tak pndai baca Quran sudah. haha
  It's neverrrrr too late :'3  GO HANISSSSSS GO !!! 
  Salam :*

No comments:

Post a Comment