Thursday 21 February 2013

Interterrrnet.

Assalamualaikumm kum kum  ;O hahaa.
Nama saya Hanis, pada hari ini saya ingin menceritakan pengalaman pertama saya mengenal INTERTERTERNET :)

Dulu aku tak tahu pun internet wujud, jangan ah ketawakan aku :(
Lepas pg rumah sepupu aku, I was like "woahohowahh amende ni, asal mcam bleepbleep" lepas jumpa Internet. Jakun gila kot.

Lepastu ayah aku mcam kesian tengok aku, jadi dy pun belikan broadband haha, dulu kan mana ad wifi wifi bagai ni. Aku ingat lagi benda pertama yang aku bukak ialah YOUTUBE :) nak tahu ap yang aku tngok ?
Vid Miley Cyrus - 7 things. Aku terharuuu gila.
Kau faham kan perasaan budak yang baru jumpa internet bagai ni ? eleh mcam kau lahir trus jumpa internet je HAHAHAHAAAA. kay kejam :/ Setelah agak lama macam terkebil tngok vid miley tu, aku pun nak main game online.
Nak tahu game ap ? nak tak ? nak tak ? hahaha. Aku bukak game Barbie -..- . HAHAHAHAHAAAAA.
Padahal skrang kalau bukak, aku rasa macam what the heckkkk, ni game ke apa ? haha, seram plak rasenya.

Serious weh, haha, nnt bila dah kahwin, I'll make sure anak anak aku kenal Skype tu apa HAHA.
Dulu kan waktu aku kecik kecik, aku suka gila langgar peraturan, macam contohnya.
Sabun badan kan untuk badan, tapi aku rasa tak puas mcmtu, aku mesti nak sabun rambut aku jugak.
Aku ingat lagi nnt msti aku tanya ibu aku, boleh tak kalau buat mcmtu. And ya surely, ibu aku mcam "sekali je kay, sekali je" Lepastu, aku pun senyum lebauu :D overjoy !
Even aku mcamtu, kalau aku guna Shampoo, aku akan pastikan yang shampoo tu takkan terkena badan aku sikit pun, sebab aku takut nnt badan aku tumbuh rambut. -..- tak tipu HAHA.
Lepastu aku macam pelik jugak, knp kita tak guna je colgate waktu basuh kasut, sbb colgate kan putihkan gigi, so kasut kita pun mstilah sama je.
Err itulah pemikiran aku dulu.
Haha merepek je post kali ni, aku tengok kawan aku punya blog berinformasi gila.
Tapi aku punya mcam Hampehh je haha :(
Salam !

1 comment: